zaterdag 6 mei 2017

Flower Girl

Hallo allemaal op deze zonnige dag,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met Distress Oxide inkt.
Ik ben begonnen met kraft papier en heb deze gesneden tot een kaart formaat.
Ik heb op het zelfde papier de stempel van Carabelle afgedrukt en deze heb ik niet ingekleurd, maar gewoon zwart gelaten omdat dat rustiger is bij de gekleurde bloemen.
Daarna heb ik 2 Distress Oxides in de kleuren; Vintage Photo en Faded Jeans gebruikt.




Ik had al een kaartje uit fluweelpapier gesneden met een rijgrandje, deze heb ik geponst met de 2 kleuren Distress Oxide. later heb ik er water over gespoten en gelijk met een tissue gedroogd.
Ondertussen had ik de bloemen uit aquarel papier gestanst en met de Oxide op mijn craftsheet en water mooi de kleuren aangebracht. Wel de kleuren per keer laten drogen.



Daarna alles opgeplakt en op het bloemenhart een paillet gelegd en vastgelijmd met glossy.
En toch mistte er wat aan de linkerkant, uiteindelijk heb ik de geweldige cirkelstans van Cut- Ties opgeplakt.
Ik vind m best leuk geworden, en jullie?

Lieve groetjes, Monique





1 opmerking: