maandag 27 februari 2017

Op safari met HipHoi

Hallo allemaal,

Wij hebben als lid van het Design team van Hiphoi zoveel geluk, we krijgen om de zoveel tijd een prachtig pakket van HipHoi met heel veel materiaal om prachtige projecten mee te maken.
We zijn dus echt geluksvogels.
Het eerste pakket wat ik kreeg bestond geheel uit materiaal wat met safari te maken had, je zou bijna op vakantie willen ;-)
Al snel kregen wij t volgende pakket, maar ik had nog best wel wat over van het safari pakket dus besloot daar ook weer eens mee te werken.
Het leuke van ons DT is dat we allemaal verschillende smaken hebben wat betreft kaarten maken.
Ik ben een echte mixed media fan en werk graag met verf, inkt en stempels en zal dan ook in elk project een snufje The Mocket toevoegen.
De achtergrond van deze kaart is aquarelpapier uit eigen voorraad bewerkt met een brayer en acrylverf.
de tags heb ik gesneden uit een stans van Tim Holtz en is van velourspapier.
De zebra is een stempel van Joy Crafts out of Africa die heb ik gestempeld en uitgeknipt en ingekleurd met ZIG markers.
De zebra heb ik ooit eens gekocht op een beurs en doordat hij lekker helder is van kleur valt hij goed op.
Een hele fijne dag
Groetjes, Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten