dinsdag 26 mei 2015

Diorama punkelf

Hallo allemaal,

Voor mij is even wennen als lid van het designteam van KiCoStamps.
Maar omdat ik niet alleen kaarten maak maar stempel op alle materialen dacht ik; wat kan ik eens anders maken dan een kaart.
Het is een diorama geworden, dat is een soort doosje wat lijkt op een ouderwetse kijkdoos.
Alleen zit er nu geen kijkgaatje in maar kan je de box in zijn geheel bekijken.
Ik heb de box eerst ingesmeerd met gesso daarna gekleurd met acrylverf en na het drogen weer wolkjes gemaakt met gesso.
Bloemen op de achterkant gestempeld met stazon inkt forest green en met distress inkt mowed lawn wat streepjes tussen de bloemen gezet.
Daarna de punkelf van de nieuwste Kicostamps sheet gestempeld en uitgeknipt.
Ik heb de onderkant iets omgevouwen en als steun geplakt op de vloer.
Een huis stempel gekleurd met distress inkt frayed burlap en op dezelfde manier geplakt.

Tot de volgende keer,
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten