vrijdag 19 mei 2017

Mixed Media

Hoihoi,

Ik heb een Mixed Media project gemaakt.
Ik maak de laatste tijd heel weinig kaarten en ben meer aan het werk in mijn Art Journal.
Van de week zag ik een prachtige kaart van iemand met super mooie kleuren combi met de Distress Oxides, die moest ik ook uitproberen.
Eerst heb ik op een water color papier het stencil van dutch Doobadoo gelegd en  Embossing paste van Wendy Vecchi erover gesmeerd.
Het droogt gelukkig snel en ben ik aan de slag gegaan met Distress Oxides.
Eerst heb ik de pads op mijn craftsheet aangebracht, maar vond t niet helemaal naar mijn zin, dus daarna nog geponst met de kleuren en daarna van een afstandje water erover gesprayt.
de stans is van Seth Apter en die heb ik bewerkt met Finnabair rust paste, het hartje is van JustJolande die ik rood heb geverfd met acryl paint van Finnabair.
De stempels zijn ook van Unity Stamps designed by Jolande en Marleen.
De pijl is van Action die ik ook met Finnabair paint heb gekleurd.


als laatste heb ik de kaart gemat op cardstock van Action.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.

ps: Ik ga een weekje op vakantie naar Kreta, daarna komen de blogs weer.


2 opmerkingen:

  1. Wauw ik had hem al zien voorbij komen, hij is supermooi. Geeft me kriebels om het ook uit te proberen. Veel succes met je blog
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen