woensdag 12 april 2017

To Seduce

Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om een blog te maken.
Dit keer heb ik gewerkt met de prachtige stempel van Carabelle de mooie dame met allerlei haar frutsels.
Ik ben begonnen met een stuk craft papier of eigenlijk karton te snijden in een vierkant.
Op een stuk fluweel papier (wat ik heb uitgesneden met een stans die ik in mijn voorraad had) heb ik gewerkt met Distress Oxide in de kleur cracked Pistachio. Op mijn craftsheet aangebracht met water besproeit en daarna het papier erdoor gehaald, daarna gauw gedroogd met de heattool.
D Carabelle stempel ingekleurd met de ZIG Clean Color Brush en uitgeknipt.
Op het kraft karton met het stencil van Dutch Doobadoo en weer de Distress Oxide geponst, wat een speels effect geeft.
Als laatste heb ik van de stempel een deel op wit papier gestempeld en de ogen uitgeknipt en op geplakt zodat het lijkt alsof ze een soort masker draagt.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven.


Tot de volgende keer.
Groetjes Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten