maandag 20 februari 2017

Nieuw Begin

Hallo allemaal,


Daar ben ik weer eens, lang geleden dat ik mijn blog heb gebruikt.
ik zit meer op https::/facebook.com/themocket mijn facebook pagina dan dat ik mijn blog gebruik.
komt ook mede omdat ik niet zo heel handig ben met het blog.
Ik heb vandaag eens lekker vrij van mijn werk en ga daarom deze dag gebruiken om het blog eens te up daten.

Een tijdje geleden zag ik geweldige stempels van StarTrish Designs, grote stempels die in je Art Journal kunnen, maar ook op kaarten.
Ik was op slag verliefd op de meisjes.
Ik heb deze geweldige meisjes ingekleurd met Peerless watercolor en Gansai tambi.
Ik vind aquarelverf zo geweldig omdat het vaak een eigen weg gaat. Hoe meer water je gebruikt, hoe lichter de kleuren worden.
Zo dit was even een begin van mijn nieuwe blog, hopelijk kom ik er vandaag uit en zal ik meer projecten op het Blog laten zien.

Fijne dag vandaag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten